torsdag 25 februari 2010

Slingor

Idag har syster gjort slingor på mig, vart fin färg, måste bara fixa i en ljusfärgning eller toning eller nått också för att ljusa upp min hårfärg. usch vad mörkhårig jag blivit på sista tiden alltså!=(

Ikväll har jag träffat Emelie.... vi ses alldeles för sällan!!=( *hoppas på att du kan byta och gå ut med mig den 6:e*....Saknar sommaren 2007.... de va skoj, visst då?=*)

För övrig har jag vart ledig idag.. gjort massa saker men ändå inte hunnit med allt!!=( Jag är mer slut efter idag en efter en arbetsdag... blää för att vara ledig bara en dag... men blir ju helt slut, borde inte vara lagligt!!.....

Imorn är de jobb igen... blir borta i 13 h då eftersom va ska ha personalmöte!!..... roligt.. sen blir de jobb heela helgen.... sen inventering nästa vecka!!!... Suck, jag är så trött!....

Nu ska jag beställa min klänning från Nelly.... ska jag nog ha den 6:e när jag ska ut i Sala!!=)
God natt!

//R.e <3

Inga kommentarer: