lördag 16 april 2011

55-års kalas!

Ja, idag har jag minsann vart på fest! Men vart rätt tidig hemgång då jag inte har allt för mkt ork ännu sen jag va sjuk! De va iallafall mina kusiner Eléné & Engela som fyllt 30 & 25 så de hade 55 års fest i Blå Salen i Sala Statsbibliotek!=) Visste inte ens att man kunde hyra den lokalen som festlokal! Men det bjöds på god mat, dryck och tilltugg - även om jag bara höll mig till alkolfritt då såklart!=) *Tack för en trevlig kväll!*

I morse hjälpte jag C att byta lite däck på bilarna - konstig som jag är så tycker jag sånt är rätt skoj=) Snabbt när man hjälps åt går de ju också!

När de va klart mötte vi upp syster M på stan för att leta presenter till födelsedagsbarnen till kvällens fest... vi hittade rätt snabbt vad vi sökte och det blev 2 armband från Smycka; ett från SNÖ of sweden & ett från Laila Bagge. Va jättefina! Sen kom även Fasthen ner till stan så vi 4 gick till Johanssons och åt/fikade. En fylld baguette med kalkon och currydressing blev det för min del.. mmmm =) Och oj vad med folk man kände som man träffade där...riktigt skoj! Och ute satt vi också - mitt i strålande solsken - UNDERBART!!!=)

Vi åkte sen ut till Saladamm för att hämta C:s skor som kommit till fel hem sen en fest i höstas... så han va lite sugen att ha de skorna ikväll... + att vi va intresserade av att se deras hus.. och bebis egentligen, men han va inte hemma....Typiskt:) Men skorna har hittat hem nu iaf!

Sen va de bara att åka hem - trött redan då... för att hoppa in i duschen och sen fixa sig... piggnade till lite efter det... men nu är man tillbaka i zombiestadiet - nerkrypen i sängen med datorn i famnen.... saknar bara mannen min här bredvid mig ;) Hoppas att han kommer hem i någorlunda stadigt skick så det inte blir en bakisdag imorn!

Sovdags!! NattiNatti....

Inga kommentarer: